HEDEF: Memnuniyet Odaklı HİZMET

23.02.2019

İSKİ Genel Müdürü Fatih Turan’ın şube müdürlüğü ziyaretleri hız kesmeden devam ediyor. Özellikle vatandaşlarla bir araya gelinen ziyaretlerin öncelikli hedefi; %100 abone memnuniyeti...  

Istrancalardan Melen’e kadar 9 bin 270 km2’lik geniş bir havzada 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren İSKİ, yapmış olduğu çalışmaların geri dönüşünü görebilmek, abone memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarabilmek amacıyla üst yönetim olarak hizmet binalarında abonelerle bir araya geliyor. 

Her yıl 1 milyon 200 bin vatandaşın ağırlıklı olarak abonelik işlemlerinin yapıldığı şube müdürlükleri binalarında, verilen hizmetin yüksek memnuniyet oluşturması ve taleplerin kısa sürede çözülmesi büyük önem arz ediyor. Bu doğrultuda gerçekleştirilen şube müdürlüğü ziyaretlerinde İstanbullularla birebir görüşme imkanı ile dilek ve şikayetlerini birinci ağızdan dinleme fırsatı bulunuyor.  

Periyodik olarak gerçekleştirilen ziyaretlerde personel ile de yakından ilgilenen İSKİ Genel Müdürü Fatih Turan yapılan abonelik işlemlerini yerinde inceleme fırsatı buluyor. Bölgelerde yaşanan kronik sorunlar, abonelerin öncelikleri, beklenti ve istekleri, öneri ve şikayetlerinin neler olduğu konusunda yetkili personelden bilgi alan Turan, şubeye işlem yapmaya gelen İstanbullularla da yakından ilgileniyor. Abonelere, İSKİ’nin vermiş olduğu hizmetten memnun olup olmadıklarını soran Fatih Turan’ın en çok önem verdiği konu ise Kurumdan beklentiler…

Ziyaretler, İSKİ aboneleri tarafından da memnuniyetle karşılanıyor.